Bestelling
Nieuw bij Emma Thee? Je wilt graag iets bestellen, maar je hebt nog een vraag.
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.
Stap 1: Selecteer de gewenste producten in je winkelmand.
Stap 2: Ga naar je winkelmand, rechts bovenaan je scherm.
Stap 3: Hier zie je het overzicht van je geselecteerde producten. Ontbreekt er nog iets, winkel dan verder. Klopt je bestelling ga dan door naar de afreken pagina.
Stap 4: Vul je gegevens in en selecteer de gewenste betaalmogelijkheid bijvoorbeeld: iDEAL.
Met iDEAL kun je betalen wanneer je de beschikking hebt over een Nederlandse bankkaart en kaartlezer. De aankoop wordt meteen betaalt en afgeschreven via je vertrouwde internet betaalomgeving.
iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, KNAB, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
Stap 5: Zodra de betaling is gelukt ontvang je een bevestiging van je bestelling in je mailbox.
Wanneer je een bestelling plaatst verzenden wij je pakket dezelfde dag of de volgende dag. Je ontvangt een Track&Trace in je mail zodat je kunt zien wanneer je pakket onderweg is en hoe laat je pakket geleverd wordt.
Bezorging met PostNL
Nederland 1 tot 2 werkdagen
België 1 tot 2 werkdagen
Duitsland 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen 4 tot 5 werkdagen
Als je een bestelling hebt afgerond en betaald kan je bestelling niet meer gewijzigd worden.
Als je bestelling nog niet is verzonden kun je de bestelling annuleren.
Je kunt je bestelling annuleren vanuit je account. Heb je geen account dan kun je je bestelling niet annuleren. Wanneer je bestelling is verzonden kan het niet geannuleerd worden.
Dit hangt af van de reden van je mislukte bestelling en de betaalmethode.
iDEAL: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
Wil je een grotere hoeveelheid van een product bestellen dan er op voorraad is?
Neem dan contact met ons op. Stuur een mail naar info@emmathee.nl.